Cinépatas.com

¡Locos por el CINE!

Página alojada en CDmon. Apóyanos usando sus servicios

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Café Cinema

Cafeína para maratón de Marvel

Compartir tema
Responder

Cafeína para maratón de Marvel 

mensajeVie 08 Mar, 2019 6:08 pm.

gloriapa

0

Mi grupo de amigos estamos pensando en hacer un maratón de películas de Marvel. Visto la cantidad de horas que van a ser, para estar a la altura me han comentado que tome pastillas hechas básicamente de cafeína (yo no sabia de su existencia). ¿Alguien las ha probado? ¿Realmente hacen efecto?

I love this blog, so kudos to you for the effort! 

mensajeSab 09 Nov, 2019 6:10 pm.

Loving this page sonrisa I recommend related blogs like this site, this info and this info, not to mention this forum and this resource. Also worth checking out are pages such as this website, these guys and this website, not to mention this article and this forum and this info, this site and this article, not to mention these guys and this site. Check out this article, this website and this website, not to mention this resource and this resource alongside forums such as this site, this website and this forum, not to mention this resource and these guys and finally this forum, this website and this site, not to mention this website and this info

Very nice post, so thank you for your efforts! 

mensajeDom 10 Nov, 2019 9:58 pm.

Big fan of this page sonrisa I recommend related sites like this blog, this site and this info, not to mention this forum and this page. Also worth checking out are blogs like this blog, this resource and this url, not to mention this blog and this forum and this forum, this info and this article, not to mention this source and this website. Check out this site, this site and this resource, not to mention this website and this resource alongside forums such as this resource, this forum and this forum, not to mention this resource and this resource and finally this url, this website and this blog as well as this resource and this source. Don't forget this source, this url and this website, not to mention this info and this page alongside blogs like this source, this resource and this site. Moreover there's this article and this page and finally this article, this website and this source. Moreover this site and this site are good too!

I love this post, so kudos to you for the time spent! 

mensajeDom 10 Nov, 2019 10:38 pm.

Loving this article sonrisa I recommend related pages such as this source, this resource and this forum, not to mention this website and this site. Also worth checking out are sites like this source, this resource and this page, not to mention this site and this site and this website, this source and this website, not to mention this page and this page. Check out this forum, this page and this page, not to mention this resource and this site alongside sites such as this info, this forum and this resource, not to mention this site and this article and finally this resource, this forum and this website as well as this resource and this source. Don't forget this site, this website and this blog, not to mention this forum and this website alongside forums such as this article, this article and this source. Moreover there's this article and this page and finally this resource, this blog and this url. Moreover this source and this page are good too!

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Café Cinema

Contacta con Cinépatas.com  -  Departamento de Prensa  -  Departamento de Publicidad

-Tengo miedo de lo que nos espera. -No mires adelante... -Es que no puedo evitar acordarme de lo que me pasó con Edward. -No mires atrás...

(Las muñecas rusas)

Ver otras frases de cine